Thursday, February 25, 2010

2 comments:

  1. saya da cube beberapa masakan,nasi goreng kampung,nasi goreng kerabu,nasi black pepper. Saya berpuas ati dgn masakannya.

    pada 18/5/2010,saya ada call tuk order - take away kueh teow tom yam. Walaupun tak de dalam menu,tapi katernya boleh dibuat.
    saya tak puas ati,sbb dari apa yang saya rasa,tom yam adalah dari 'serbuk megi tom yam' bukan masakan sendiri atau paste tom yam. Jika benar,saya harap perkara ni tak berulang.kalu tiada menu tersebut,sila nyatakan pada customer.
    saya sangat kecewa.

    ReplyDelete
  2. hello,

    Terima kasih kerana mencuba menu kami dan berpuas hati.Disini kami ingin menjelaskan dengan lebih lanjut tentang apa yang anda telah alami:

    1-Memang benar makanan berasaskan tomyam tidak ada di dalam menu.

    2-Namun begitu kami mencuba yang terbaik untuk memuaskan hati para pelanggan dengan memenuhi kehendak dan keinginan setiap pelanggan,walhal soal kesedapan rasa sesuatu hidangan itu boleh dianggap subjektif.

    3-Adalah sesuatu yang merugikan bagi pekedai untuk membeli maggi tom yam semata-mata untuk mengambil hanya perencah tom yam di dalam nya sahaja.Oleh itu kami sememangnya telah menggunakan paste asli tom yam.

    4-Kami ingin memohon maaf atas masalah yang telah anda hadapi.Kami bersedia untuk memberi perkhidmatan yang terbaik.

    Terima kasih.

    ReplyDelete